Πώς να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) από το μηδέν

Η βιομηχανία των ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι στην ανάπτυξή της. Τα φυσικά καταστήματα που έκλεισαν προσωρινά ενδέχεται να μην ανοίξουν ξανά.
 
Τα eshop ήταν μια ευκολία και πολυτέλεια. Τώρα είναι αναγκαιότητα. Το ενδιαφέρον για τα ηλεκτρονικά καταστήματα αυτή τη στιγμή είναι άνευ προηγουμένου. Πολλοί άνθρωποι θέλουν να μάθουν πώς να ξεκινήσουν μια επιχείρηση eshop. Ο στόχος σας πρέπει να είναι μια επεκτάσιμη, κερδοφόρα επιχείρηση που διαρκεί. Πρέπει να έχετε ένα μακροπρόθεσμο όραμα για την οικοδόμηση μιας online επιχείρησης που φέρνει πραγματική αξία στην αγορά.

Πώς να αποκτήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα (βήμα προς βήμα):

Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μια ακμάζουσα μορφή επιχείρησης. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αγωνίζονται για να προσελκύσουν πελάτες. Χρειάζονται χρόνια για να μάθει κανείς όλα όσα περιλαμβάνονται σε αυτήν τη σελίδα. Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες εδώ για να δημιουργήσετε το το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, να προστατευτείτε νόμιμα, να βάλετε τα οικονομικά σας σε μία σειρά, να αγοράσετε και να πουλήσετε το προϊόν σας και να αρχίσετε να χτίζετε το e-shop σας.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο ικανοποιητικό από το να ξεκινάς μια επιχείρηση από το τίποτα και να την βλέπεις να μεγαλώνει. Την χτίζετε και κανείς δεν μπορεί να τη πάρει από εσάς.

Η δημιουργία eshop απαιτεί περισσότερα από το να επιλέξετε ένα λογότυπο, να γράψετε λίστες προϊόντων και να αρχίσετε να πουλάτε προϊόντα στο διαδίκτυο. Ακόμη και οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες μπορούν να ανατραπούν αν δεν έχετε αρκετή επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Βήμα 1: Ερευνήστε επιχειρηματικά μοντέλα eshop

Η έναρξη της έρευνάς σας είναι το πρώτο κρίσιμο βήμα. Μην λειτουργείτε με γνώμονα το ένστικτο σας. Η ανάπτυξη οποιασδήποτε διαδικτυακής επιχείρησης είναι μια επένδυση. Αντιμετωπίστε τη ως τέτοια.

Δεν υπάρχει μια ενιαία επιχειρηματική δομή που να λειτουργεί για όλους. Οι επιχειρήσεις που βασίζονται σε υπηρεσίες, λογισμικό, πωλήσεις ψηφιακών προϊόντων και σε φυσικά προϊόντα είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.

Προτού μπορέσετε να αποφασίσετε τι να πουλήσετε στο διαδίκτυο, πρέπει να κατανοήσετε τα διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα που είναι διαθέσιμα.

Δεν είναι επιστήμη, αλλά επηρεάζει τη δομή της επιχείρησής σας. Εάν θέλετε να έχετε κέρδος χωρίς να αγγίξετε το προϊόν σας ή να επενδύσετε σε μεγάλο βαθμό στην αρχή, το dropshipping είναι μια έξυπνη επιλογή.

Αν σας αρέσει η ιδέα να έχετε τη δική σας αποθήκη γεμάτη καλούδια, πρέπει να επενδύσετε περισσότερο στην αρχή και δουλεύετε με ένα μοντέλο χονδρικής ή αποθήκευσης.

Έχετε μια επιχειρηματική ιδέα για το τέλειο προϊόν ή ένα αγαπημένο προϊόν που θέλετε να πουλήσετε με την επωνυμία σας; Εξετάστε τη λευκή επισήμανση (white labeling) και την κατασκευή.

Και έπειτα υπάρχουν συνδρομές, όπου επιλέγετε προσεκτικά ένα σύνολο προϊόντων ή ένα προϊόν που θα παραδίδεται σε τακτά χρονικά διαστήματα στους πελάτες σας

Το επιχειρηματικό μοντέλο eshop που προσελκύει περισσότερο είναι να έχετε μία κατηγορία προϊόντων που προμηθεύεστε μέσω affiliate marketing. Μπορείτε να εστιάσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου και την καθιέρωση επωνυμίας σε ένα μόνο προϊόν και να διοχετεύεσετε την υπόλοιπη ενέργειά σας στην αύξηση των πωλήσεων με τα έσοδα που θα έχετε από την επισκεψιμότητα.

Βήμα 2: Ξεκινήστε την έρευνα εξειδικευμένου eshop

Είναι επίπονο όταν οι άνθρωποι δημιουργούν την ecommerce ιστοσελίδα τους με εκατοντάδες προϊόντα, δεκάδες κατηγορίες, χωρίς να έχουν πραγματική εστίαση.

Έκτος αν έχετε τεράστιο προϋπολογισμό, δεν μπορείτε να είστε η επόμενη Best Buy ή Amazon. Πρέπει να εστιάσετε σε κάτι για να διαχειριστείτε ένα κερδοφόρο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η επιλογή του αντικειμένου της εστίασής σας είναι το πιο σημαντικό βήμα για το άνοιγμα της διαδικτυακής επιχείρησής σας. Ξεκινήστε αυτήν τη διαδικασία εντοπίζοντας επιτυχημένες εταιρείες που εργάζονται ήδη σε αυτόν τον χώρο.

Βεβαιωθείτε ότι ο τομέας που επιλέξατε είναι ανταγωνιστικός – η απουσία ανταγωνισμού συνήθως δείχνει ότι δεν υπάρχει αγορά.

Ωστόσο, μην διαλέξετε έναν υπερβολικά ανταγωνιστικό τομέα και παραλείψτε οτιδήποτε πουλάνε είδη μεγάλες εταιρείες. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με αυτό, αναλύστε περαιτέρω τι θέλετε να κάνετε – όσο πιο συγκεκριμένοι είστε, τόσο λιγότερο ανταγωνισμό είναι πιθανό να αντιμετωπίσετε.

Η εστίαση σε ένα προίον ή μία κατηγορία προϊόντων σας δίνει επίσης το πλεονέκτημα ότι έχετε πολλούς τομείς που σχετίζονται με αυτό που κάνετε, αλλά όχι πανομοιότυπους. Μπορείτε να συνεργαστείτε με ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε αυτές τις θέσεις για να προωθήσετε, να γίνετε (ή να αποκτήσετε) συνεργάτες και να αναπτύξετε την πελατειακή σας βάση. Επιλέξτε μια κατηγορία προϊόντων με τουλάχιστον 1000 λέξεις-κλειδιά και εστιάστε σε ένα προιόν που να… “πουλάει” στα social media.

Βήμα 3: Επικυρώστε την Αγορά-Στόχο και τις Ιδέες Προϊόντων σας

Τώρα που έχετε εντοπίσει ένα εξειδικευμένο και επιχειρηματικό μοντέλο, ενδέχεται να μπείτε στον πειρασμό να ξεκινήσετε το κυνήγι προϊόντων προς πώληση.

Μην το κάνετε. Πριν σκεφτείτε ιδέες για προϊόντα, σκεφτείτε τα personas. Δεν μπορείτε να περιμένετε από τους ανθρώπους να αγοράσουν το προϊόν σας εάν δεν γνωρίζετε σε ποιόν πουλάτε.

Ποιοι είστε; Τι αντιπροσωπεύει το κατάστημα σας; Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες σας; Πρέπει να προβάλετε μια συνεπή εικόνα επωνυμίας – κάτι που ξεκινάει με το όνομα της επιχείρησής σας.

Αφού εντοπίσετε την εικόνα που θέλετε να προβάλετε και τον πελάτη στον οποίο απευθύνεστε, ήρθε η ώρα να βρείτε ιδέες για προϊόντα. Προτείνουμε να ξεκινήσετε με ένα – θα επενδύσετε λιγότερα στην αρχή και αν θέλετε να προσφέρετε περισσότερα μπορείτε να δοκιμάσετε πρώτα με το affiliate marketing.

Εάν δεν είστε 100% σίγουροι τι να πουλήσετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το affiliate marketing για να επικυρώσετε την ιδέα σας.

Πριν όμως επενδύσετε στο προϊόν, αξιολογήστε το προσεκτικά. Ακόμα κι αν επιλέξετε ένα μοντέλο dropshipping, θέλετε να το δοκιμάσετε προσεκτικά και να αποκτήσετε μια αίσθηση για το προϊόν μόνοι σας. Έτσι θα μπορείτε να εντοπίσετε τυχόν πιθανά προβλήματα και να προετοιμάσετε σενάρια εξυπηρέτησης πελατών για να απαντήσετε σε συνήθεις ερωτήσεις.

Βήμα 4: Καταχωρήστε την Επιχείρηση σας και την Επωνυμία του Ηλεκτρονικού σας Καταστήματος

Εάν θέλετε να ξεκινήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση, χρειάζεστε μια επωνυμία που συνδέεται με τον πελάτη-στόχο (persona). Η αναγνώριση του πελάτη στόχου σας καθιστά ευκολότερη τη δημιουργία μιας επωνυμίας για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Μπορεί να πρέπει αποφύγετε συγκεκριμένα χρώματα και εικόνες αν πουλάτε προϊόντα σε ένα πολύ συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό.

Ωστόσο, προτού δημιουργήσετε το ηλεκτρονικό κατάστημά σας και μπείτε στη δημιουργία μιας επωνυμίας – υπάρχουν μερικά βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.

Καταχωρήστε την επιχείρησή σας.

Επιλέξτε ένα όνομα επιχείρησης και καταχωρίστε την εταιρεία σας. Υπάρχουν νομικές προστασίες και φορολογικά οφέλη με την δημιουργία επιχείρησης, οπότε μην το παραλείψετε.

Επιλέξτε το όνομα του ηλεκτρονικού καταστήματός σας

Το όνομα του ιστότοπού σας και το νόμιμο όνομα της επιχείρησής σας δεν χρειάζεται να είναι πανομοιότυπα, αλλά η διατήρηση του ίδιου ονόματος έχει τα οφέλη της. Βεβαιωθείτε ότι ό, τι επιλέξετε ταιριάζει στην εξειδίκευση σας – δεν θέλετε να επιλέξετε ένα εμπορικό σήμα την τελευταία στιγμή.

Βγάλτε την άδεια της επιχείρησής σας

Ψάξτε ενεργά για μέντορες – οι συμβουλές τους μπορεί να είναι ανεκτίμητες, ακόμη και για μικρά πράγματα όπως η απόκτηση αδειών επιχειρήσεων. Μια από τις πιο έξυπνες αποφάσεις που μπορείτε να πάρετε είναι να βρείτε κάποιον που θα μπορέσει να σας δείξει τα απαραίτητα.

Λάβετε το εταιρικό ΑΦΜ σας

Θα χρειαστείτε έναν αριθμό φορολογικού μητρώου (ΑΦΜ) για να ανοίξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό επιχείρησης και να υποβάλετε τους φόρους της επιχείρησής σας, ακόμα κι αν δεν σκοπεύετε να έχετε υπαλλήλους.

Αίτηση για επιχειρηματική άδεια λειτουργίας

Η λειτουργία ενός διαδικτυακού καταστήματος δεν σας αποκλείει από την ανάγκη συγκεκριμένων επιχειρηματικών αδειών. Ελέγξτε με την πόλη, το νομό και την γειτονιά σας για να δείτε τι είδους άδειες φόρου πωλήσεων ή άδειες οικιακής επιχείρησης χρειάζεστε και λάβετε τις εγκρίσεις προτού ξεκινήσετε τη λειτουργία.

Βρείτε τους σωστούς προμηθευτές

Θα έχετε πολλά ανταγωνιστικά προϊόντα πώλησης στο διαδίκτυο, επομένως είναι προς το συμφέρον σας να βρείτε την καλύτερη ποιότητα και τις καλύτερες τιμές για τα προϊόντα που πουλάτε ή τα υλικά που χρησιμοποιείτε για τη δημιουργία των προϊόντων σας. Ψάξτε μέχρι να βρείτε έναν προμηθευτή που θέλετε να συνεργαστείτε μακροπρόθεσμα – αυτό περιλαμβάνει το λογισμικό του eshop σας. Η OBS Technologies είναι δίπλα σας και σε αυτό το βήμα. Έχουμε δημιουργήσει πρόσθετα για eCommerce ιστοσελίδες που θα σας βοηθήσουν να ενταχθείτε στην ηλεκτρονική αγορά. Ακόμη, θα σας προτείνουμε πολλά ακόμη πρόσθετα, δωρεάν και μη, για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας σας.

Δημιουργία λογότυπου

Μην ανησυχείτε υπερβολικά, αλλά βεβαιωθείτε ότι δεν χρησιμοποιείται από άλλη εταιρεία στον χώρο σας. Ωστόσο, το σχέδιο του λογότυπου σας δεν χρειάζεται να είναι τρομερά πρωτότυπο (και πραγματικά δεν πρέπει). Απευθυνθείτε σε μια εξειδικευμένη εταιρεία σχεδιασμού γραφικών για τον σχεδιασμό του λογότυπού σας (logo).

Αποκτήστε οπτική

Εξετάστε τα χρώματα της επωνυμίας σας, τις εικόνες και τη γραμματοσειρά ή τις γραμματοσειρές που θα χρησιμοποιήσετε προσεκτικά. Εάν έχετε τον προϋπολογισμό, ίσως θελήσετε να προσλάβετε μια εταιρεία όπως η OBS Technologies για να δημιουργήσουμε την εταιρική ταυτότητα της εταιρείας σας. Εάν όχι, μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας. Απλώς διαβάστε συμβουλές μάρκετινγκ που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν στην ενίσχυση της επωνυμίας σας.

Βήμα 5: Οριστικοποιήστε το επιχειρηματικό σας πρόγραμμα eshop

Μέχρι τώρα θα πρέπει να έχετε μια υπέροχη ιδέα για το πώς θα φαίνεται η επιχείρησή σας. Έχετε την αγορά-στόχο σας, τη θέση των προϊόντων σας και την επωνυμία σας.

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να επιστρέψετε και να βάλετε το επιχειρηματικό σας σχέδιο σε χαρτί και να καθορίσετε τον προϋπολογισμό εκκίνησης και τα μηνιαία έξοδα.

Η πιο σημαντική πτυχή μιας επιχείρησης είναι η οικονομική. Προσδιορίστε το νεκρό σημείο, τόσο σε πωλήσεις μονάδας όσο και σε διάρκεια (σε μήνες). Κάθε πραγματική επιχείρηση είναι μια επένδυση πόρων. Στην πραγματικότητα, αυτό ήταν ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνει κανείς όταν σπουδάζει MBA. Ο ρόλος του CEO είναι να πάρει πόρους και να τους μετατρέψει σε απόδοση.

Ωστόσο, πολλοί επιχειρηματίες δεν αφιερώνουν χρόνο για να προβάλουν τα έσοδα και τα έξοδά τους.

Σε αυτή τη φάση μπορείτε να ξεχωρίσετε λεπτομέρειες όπως το προσωπικό σας, την προμήθεια προϊόντων, την εφοδίαση και τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ.

Βήμα 6: Δημιουργήστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Μόλις καταχωρίσετε νόμιμα την επιχείρησή σας και αρχίσετε να σκέφτεστε τη σχεδίαση, θα πρέπει να καταχωρήσετε το όνομα τομέα σας (domain name) και τυχόν διευθύνσεις URL ανακατεύθυνσης που ενδέχεται να είναι σχετικές.

Όποια σχεδίαση επιλέξατε πρέπει να είναι συμβατή με το λογισμικό του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες πλατφόρμες eCommerce. Η επιλογή του σωστού λογισμικού δεν είναι εύκολη. Πρέπει να αξιολογήσετε προσεκτικά πράγματα όπως ταχύτητα φόρτωσης, δυνατότητες, συμβατότητα με διαφορετικές πύλες πληρωμής, συμβατότητα με τη δομή της επιχείρησής σας, δεξιότητες προγραμματιστή ιστού, φιλικές προς το SEO δυνατότητες και πολλά άλλα.

Σας αρέσει η ιδέα της δικής σας ψηφιακής ακίνητης περιουσίας; Βεβαιωθείτε ότι η πλατφόρμα του eshop σας μπορεί να κλιμακωθεί μαζί σας και να ενσωματωθεί σε δημοφιλείς αγορές eshop για να αυξήσετε την προβολή σας.

Η δημιουργία του διαδικτυακού σας καταστήματος είναι κάτι πολύ περισσότερο από την προσθήκη των προϊόντων και του περιεχομένου σας. Πρέπει επίσης να ρυθμίσετε το μάρκετινγκ και τον αυτοματισμό email σας.

Αυτό είναι σημαντικό να ρυθμιστεί ΠΡΙΝ να λάβετε επισκεψιμότητα. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απαραίτητο για την αύξηση των αγορών(conversions). Βεβαιωθείτε ότι έχετε ρυθμίσει κουπόνια, ευχαριστήρια email και upsells, ώστε να μπορείτε να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε αγοραστές. Πρέπει επίσης να σκεφτείτε την υποστήριξη πελατών.

Η OBS Technologies δουλεύει επι πολλά χρόνια στον χώρο των eshop, για αυτό το λόγο είναι σε θέση να σας καθοδηγήσει και να δημιουργήσει για εσάς το κατάλληλο πακέτο κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος.

Βήμα 7: Προσέλκυση πελατών στο Ηλεκτρονικό σας Κατάστημα

Ακόμη και το πιο υπέροχο ηλεκτρονικό κατάστημα δε σας υπόσχεται επισκεψιμότητα. Πρέπει να προβάλετε το κατάστημά σας.

Οι ημέρες που γεμίζαμε λέξεις-κλειδιά στις αρχές της δεκαετίας του 2000 έχουν πλέον περάσει, αλλά το SEO είναι απαραίτητο. Πρέπει να έχετε κατά νου τις λέξεις-κλειδιά και τους όρους αναζήτησης σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας, στα URL σας και στις διαφημιστικές σας καμπάνιες. Πρέπει επίσης να σκεφτείτε για την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.

Οι καλύτεροι ιστότοποι eCommerce επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Εάν δεν έχετε τα χρήματα, πρέπει να διαθέσετε τον χρόνο και τον κόπο σας. Εγγραφείτε στα ενημερωτικά δελτία μάρκετινγκ ή ακούστε ψηφιακά podcast μάρκετινγκ για να διατηρήσετε το σφυγμό σας στον κλάδο του ψηφιακού μάρκετινγκ και να λάβετε τις συμβουλές μάρκετινγκ.

Θα χρησιμοποιήσετε χορηγούμενο περιεχόμενο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ ή συνδυασμό στρατηγικών; Πώς θα παρακολουθείτε ποιες καμπάνιες αυξάνουν την επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας; Εάν το μάρκετινγκ του ιστότοπού σας φαίνεται συντριπτικό, θα προσλάβετε βοήθεια;

Ο ιστότοπός σας δεν είναι το μόνο πράγμα στο οποίο πρέπει να οδηγήσετε την επισκεψιμότητα. Τα προϊόντα που επιλέγετε πρέπει επίσης να συμπεριληφθούν στον προϋπολογισμό μάρκετινγκ.

Η αποστολή σας είναι να πουλάτε προϊόντα και όχι να αυξάνετε την κυκλοφορία. Για να πουλήσετε προϊόντα, πρέπει να σκεφτείτε πέρα ​​από τον ιστότοπό σας και να αναζητήσετε περιοχές επέκτασης.

Τακτικές Μάρκετινγκ

Η εκτέλεση ενός giveaway είναι μία τακτική μάρκετινγκ για γρήγορη επισκεψιμότητα και συνδρομητές. Τα giveaways έχουν το πρόσθετο πλεονέκτημα της αύξησης της παρουσίας της επωνυμίας σας και της προβολής του προϊόντος. Η δημιουργία μιας λίστας email σας δίνει μια ομάδα θερμών πελατών για να εργαστείτε, κάνοντας τη διαδικασία πωλήσεων πολύ πιο εύκολη.

Η παροχή κουπονιών και περιεχομένου στους καταναλωτές μέσω email βοηθά στη διατήρηση της επωνυμίας σας στο μυαλό τους, στην αύξηση των πωλήσεων και στην εξασφάλιση αξιοπιστίας. Διατηρήστε τα email σας ενδιαφέροντα – ζητήστε συχνά τη συμβολή των πελατών σας, συμπεριλαμβανομένων των κριτικών. Απαντήστε γρήγορα σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών και ποιότητας προϊόντων και εργαστείτε για τη δημιουργία σχέσεων. Καμία αλληλεπίδραση πωλήσεων δεν αφορά την πρώτη πώληση. Να επικεντρώνεστε πάντα στις επόμενες.

Παρακολουθήστε τις κινήσεις των πελατών στην ιστοσελίδα σας

Στον ιστότοπό σας, δείτε πώς και πού ρέει η κυκλοφορία. Οι σελίδες των προϊόντων σας στοχεύουν στο αγοραστικό κοινό σας; Χάνετε επίδοξους πελάτες στο ίδιο σημείο της ιστοσελίδας σας; Εάν οδηγείτε επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας, αλλά τίποτα δεν πουλάει, διορθώστε τα funnels στη διοχέτευση πωλήσεων βελτιστοποιώντας προσεκτικά κάθε σελίδα και ρίξτε μια προσεκτική ματιά στις καταχωρήσεις των προϊόντων σας. Χρησιμοποιήστε αναλυτικά στοιχεία για να σας βοηθήσουν με αυτήν την εργασία. Υπάρχουν εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθήσετε και να βελτιστοποιήσετε κάθε βήμα της διαδικασίας πωλήσεων. Χρησιμοποιήστε τα.

Εξετάστε το affiliate marketing για να ενισχύσετε την παρουσία της επωνυμίας σας και συνεργαστείτε με εμπόρους λιανικής πώλησης.

Ο ρόλος των influencers

Μπορείτε επίσης να προσφέρετε στους bloggers ή τους youtubers ένα δωρεάν δείγμα του προϊόντος σας σε αντάλλαγμα για κριτικές. Εάν πουλάτε προϊόντα σε online αγορές όπως το Amazon, ένας εύκολος τρόπος για να κερδίσετε τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών (και κριτικές) είναι να ζητήσετε σχόλια. Συμπεριλάβετε μια κάρτα σε κάθε προϊόν που ζητά ένα ειλικρινές σχόλιο και παρέχει στοιχεία επικοινωνίας για την εταιρεία σας (το email είναι αρκετό, εκτός εάν έχετε αποκλειστική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών).

Ζητήστε τη βοήθειά μας

Αν όλα τα παραπάνω σας ζαλίζουν και σας φαίνονται πολλά, τότε σας καταλαβαίνουμε. Κανείς δεν είναι φτιαγμένος για να τα κάνει όλα ταυτόχρονα και φυσικά μια επιχείρηση χρειάζεται εξειδικευμένους ανθρώπους σε κάθε τομέα της για να αναπτυχθεί. Η OBS Technologies αναλαμβάνει τόσο την προώθηση της ιστοσελίδας σας όσο και τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα κάνει τα πάντα για να αυξήσει τις πωλήσεις σας. Είτε αυτό αφορά το Search Engine Optimization (SEO) είτε το Digital Marketing είτε τις διαφημιστικές καμπάνιες στα Social Media και τη διαφήμιση στο Google Ads.

Επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπό μας για να ξεκινήσουμε από σήμερα τη δημιουργία του eshop σας, σε όποιο βήμα και αν βρίσκεστε!

0 Απαντησεις

Αφήστε μία Απάντηση

Θέλετε να συμμετάσχετε στη συζήτηση?
Μη διστάσετε να συμβάλλετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *