Εξυπηρέτηση Πελατών
Σας απαντάμε μέσα σε 24 ώρες!
Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο
+30 211 800 5101
Στείλτε μας e-mail
[email protected]
Φόρμα Εξυπηρέτησης
Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Παρακαλούμε διαβάστε τις οδηγίες εγκατάστασης – παραμετροποίησης του plugin που θα βρείτε στην αντίστοιχη σελίδα του. Στη συνέχεια διαβάστε τις Συχνές Ερωτήσεις. Αν, παρόλ’ αυτά δε βρίσκετε λύση στο πρόβλημά σας συμπληρώστε τη φόρμα υποστήριξης πελατών με τα στοιχεία και το πρόβλημά σας. Θα χαρούμε πολύ να σας βοηθήσουμε.
Σε πόσα domain names μπορώ να χρησιμοποιήσω το License του προσθέτου;
Το License του plugin μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε αυστηρά σε ένα (1) μόνο domain name.
Πού πρέπει να τοποθετήσω το License του προσθέτου;
Το License είναι ενσωματωμένο σε κάθε πρόσθετο και δεν υπάρχει δυνατότητα να το αλλάξετε ή να το χρησιμοποιήσετε σε άλλη ιστοσελίδα. Επίσης, ισχύει για ένα μόνο πρόσθετο.
Πρέπει να ενεργοποιήσω κάποια port για σύνδεση με τα web services των ΕΛΤΑ (Port 9003);
Ναι πρέπει να ενεργοποιηθεί η port 9003 στο firewall του server σας για την IP των web service των ΕΛΤΑ http://212.205.47.226:9003.
Πρέπει να κάνω κάποια ρύθμιση για σύνδεση με την ACS Courier, την Γενική Ταχυδρομική ή τη Speedex;
Ναι πρέπει να ζητήσετε από την Εταιρεία Courier κωδικούς για επικοινωνία με τα web services.
Δεν μου παράγεται το XML για το Skroutz
Αν δεν σας παράγεται το XML του Skroutz θα πρέπει να το τρέξετε με Cron από server php cron.php μέσα στο OBS woo export.